четвъртък, 24 април 2008 г.

ДП " Студенти " - Спринт & НК " НСА-Сивен "


Ето че дойде време и за първите по-важни стартове за годината.За мое съжаление идват , когато все още не съм в необходимата спортна форма , но няма начин трябва да се участва .
Самото състезание се проведе в столицата на майка България , именно София .
Датата на събитията бе 19 и 20 април 2008 година.

19.04.2008г. SPRINT - ДСП
Този старт се поведе в "Северен парк " . Аз участвах в групата на гостите , защото все още не съм студент. Дължината на маршрута ни беше същата , каквато беше и на студентите.
В метри тя бе 3100 с 16 контролни точки.
Загрях добре , защото самия терен предоставяше за доста добра скорост на предвижване.
Стартирах доста бързо , на което се дължи и грешката ми за 1-ва кт , която се равнява на една минута . Там ме настигна Николай Димитров-Коко . Точките до 7-ма взимах добре . Точно на тази 7-ма кт загубих някоя секунда , поослушах се къде е точно точката.До края на бягането ми сгреших още на два пъти. За 13 кт доста се полутах да като видя добре скритата точка , а на 14 кт я търсих над моста , а тя беше под моста.
Завърших с време малко 20:59 минути . Най-добро време даде европейския шампион в точно тази дистанция Иван Сираков с време някъде над 13 минути .

Ето я картата с моите варианти.

20.04.2008 г. НК " НСА " Средна дистанция.
Националната купа се проведе в полите на Витоша , над квартал Симеоново.
Нашата група имаше еднакакав маршрут с елита и със студентите и се наложи да стартираме последни. Аз стартирах един от последните , след мен стартираха само Васил Михайлов и Тони Льонков.
По време на бягането ми направих само една голяма грешка , в минути се равнеше на 8 .
И две по-малко едната около 30 секунди и другата около минута. Завърших с време 70 минути.
Първи в нашата група се нареди световния шампион в ски-ориентирането Станимир Беломъжев с време около 38 минути. Най-добро време за този маршрут даде Златко Каменаров , което време беше 35:14 .
Картата с вариантите.

Ето и снимките

Няма коментари: