четвъртък, 27 март 2008 г.

Купи " 3-ти Март " , " С Карта из Търновград " и " Първа Пролет "

В последния един месец нямаше как да си обновявам блога , защото бях доста ангажиран в училище , все пак завършвам :). Но ето ,че намерих малко време за да напиша някой ред.
Извинявам се на редовните читатели на блога, за това , че не бях писал толкова дълго време.

Купа " 3-ти Март "
На 3.о3.2008 година се проведе първото състезание по лятно ориентиране от календара на БФО за тази година.
От нашия отбор взехме участие около 12-13 човека.
Това ми беше първото състезание във възрастова група М-20.
Дължината на маршрута ми беше 8600 метра с 28 кт.
Стартирах от последните , след мен тръгваха само Огнян Грозданов , и световния шампион по ски-ориентиране Станимир Беломъжев.
Стартирах доста бързо и това може би ми беше грешката.
Относно физическата ми подготовка нямах проблеми , но техниката ми по ориентиране беше отчайващо зле.Пробягах маршрута за 81 минути с близо 20 минути оставени в търсене на контролните знаци.
Първи стана Тони Льонков с време малко над 53 минути.
Аз останах 8-ми .
За нашия отбор добре се представиха Стоян Иванов (3-то място) , Петър Стойков и Виолета Илиева , двамата с победи в своите групи.
Карта-1 част
Карта-2 част


Купа " С карта из Търнов град "
Състезанието се проведе на 22.03.20о8 година .
Проведе се в един квартал на Велико Търново , а именно Варуша.
Самота карта бе много трудна за четене , макар че беше с мащаб 1:4000.
Моята група не отсъстваше и си пуснах заявка точно в М-20 , но поради грешка на организаторите аз присъствам във списъка на М-18 , както и да е това не промени нищо.
Дължината на маршрута бе 3400 метра с 21 контролни точки.
За това състезание ориентирането ми вървеше , но за сметка на това физическото ми състояние бе много много отчайващо.
Преминах разстоянието за 51 минути и останах 3-ти . Първи стана Васил Михайлов.

Картата


Купа " Първа Пролет " - Нощно
Веднага след награждаването на състезанието в Търново ,потеглихме за Шумен ,където се проведе състезанието за Купа " Първа Пролет " . Самото състезание се проведе на два етапа.Първия етап беше нощното , бях си пуснал заявка за дългия маршрут и по целия път до Шумен размишлявах дали да бягам там или в някой по-къс маршрут , защото бях много изтощен от Търново. Но след като изпих някой друг витамин и се оправих.
Все пак стартирах там ,където си бях дал заявка.
Дължината на маршрута бе 5000 метра с 13 кт.
Преминах маршрута с леки грешки .
След като финиширах видях на часовника си че правя 51 минути , а на класирането ме изкарват в време 47 минути. Изглежда наистина е станала грешка ,защото Марин Марков от Brown Team стартира 2 минути след мен , и се пребира 10 секунди преди мен , а в класирането е с 2 минути по-слабо време от моето.
Все пак съм 5-ти ,първи стана представител на домакините.


Картата

Купа " Първа Пролет " -дневно
На 23.03.2008 година се състоя и втория етап от състезанието за купа " Първа Пролет ".
При отсъствието на моята група , трябваше да бягам при елита .
Стартирах от първите , трети бях в стартовия списък.
Стартирах ,взех си карта от кашончето където бяха картите за М-21 , и тръгнах по точките.
Ориентирането и бягането ми бяха на много добро ниво.
Когато стигнах 9-та кт видях , че на описанието ,което беше само на картата ,пише М-35.От тази секунда всичко рухна , и доброто ми бягане и ориентиране отидоха по дяволите.
Продължих по маршрута си за да го завърша , една тренировка все пак.
Завърших 6500 метровото трасе за 50 минути с леки ослушвания в последната част.
Като отидох да се прочета чипа , не казах нищо на съдиите , защото бях повече от сигурен , какво ще кажат " Състезателят е виновен " . А пък за едно състезание от клас "Б" няма смисъл да се спори , поне карти има начертани.

Ето я картата с моите варианти.


Няма коментари: