петък, 4 юли 2008 г.

Последните педесет дни на кратко ;)

Поради много прена трупаната ми програма скоро не съм писал в блога , за което се извинявам на посетителите.
Ето ,че намерих време да нахвърля някой ред за миналите събития.

БПК 2-ри кръг и НК " К . Долина "
Тези състезания се проведоха на 10 и 11 май.
Спринта за БПК беше в Плевен , завърших 4-ти с няколко по значителни грешки.
Относно физическите сили се чувствах добре и преминах маршрута с доста добро темпо.
Дългата дистанция , която беше доста дълга и сложна се проведе в местността Среброструй. Дължината на маршрута бе 11000 метра . Завърших със 7-мо време.




















БПК 3 -ти кръг и Купа " Васил Левски "

Състезанието за парковата купа се състоя в града на Левски , а именно Карлово.
Един район в северния му край поляна , а в южния градска част.
Завърших 3-ти , след представителите на Подем Габрово.



Състезанието за купата на Апостола се се проведе в Полите на стара планина , над село Васил Левски. Завърших 2-ри след Хюсеин Велиев от Търговище.



















21.05.2008 г. - Балната ми вечер .


2008-ма бе годината , в която аз завърших средното си образование.
Отбелязах го подобаващо на 21.05 . Всичко беше много хубаво , но за много малко .
За отбелязване е ,че за пръв път в живота си облякох официален кустюм :D. Чувството беше неповторимо.








































Купа " Рила " .
Участието ми на това състезание стана доста спонтанно.
В отсъствието на моята група трябваше да участвам при мъжете.
Районът , на който беше състезанието бе Говедарци Къмпинга.
Направих доста грешки . Наредих се 16 , първи стана Петър Доганов.
01.06 - 03.06 .2008 г. ДЗИ
Това бе едно предизвикателство , през което трябваше да мина за да се дипломирам.
Е преминах ги , вземайки си матурите по български и математика.
Според мен ще ми бъдат достатъчни и да кандидатствам с тях :).


ДП 20-21 средна дистанция
Тази година ДП средна беше със квалификация.
В квалификацията се наредих 10-та на една карта , която е наистина много технична и трудна за бягане
На финала се изложих , въпреки , че беше на същата карта. Завърших ДП на 15 място

Ето картата от квалификациата

Тук е картата от финала







Шести открит балкански работнически спортен фестивал - " Балканите канят за мир ". к.к Албена
Това беше едно преключение , което няма да забрава.
Участвах на един крос и два старта по ориентиране.
На кроса станахме отборно 5-ти . На индивидуалното се наредих 5-ти при М-21.
На щафетите беше нашия ден . Станахме бронзови медалисти от балканско . Аз , Ивелин и Стоян се представихме доста добре и донесохме медал за Мини " Марица Изток " ЕАД.












































Купа Странджа
За тази купа мога да кажа , че участвахме само втория ден , защото нямаше как да стигнем до Приморско за старта от първия ден.
Доста дъжд ме валя по маршрута и след някоя по-солидна грешка се наредих 2-ри за деня .



Купи " Капитан Петко войвода " и " Варненско лято ".

И двете купи се проведоха в с. Шкорпиловци.
Първата купа беше на пясъчните дюни . Отново трябваше да бягам при М-21.
След горе долу добро бягане се наредих 7-ми .
За купа "Варнеско лято " мога да кажа само едно, от всяка една гледна точка, нещастно състезание за мен , не ми стигаше че не ми вървеше ориентирането ами и втория ден се контузих доста зле , но все пак завърших :).

Ето и картата от купа " Капитан Петко войвода "

Няма коментари: